dinsdag 4 oktober 2011

Het luxe badrek

Hallo trendliefhebbers,

Vandaag mijn laatste trend rondom Cool relax. Ter herhaling betekend Cool Relax de verschillende manieren hoe jij tot rust komt, dit kan
variëren van de natuur tot techniek. Dit staat haaks met de megatrend Stress society. Wat juist inhoud dat onze samenleving meer en meer gestrest raakt door grote veranderingen in de snelheid van werken, denk hierbij aan ontwikkelingen op het gebied van mobiele telefoons, tablets en pc's.

Wat heb ik gevonden?
Ik was op het internet aan het zoeken en kwam op een gegeven moment op een site terecht waar ze een nieuwe vorm van badrek verkochten. De site geeft de volgende beschrijving: Over relaxen gesproken! Ontspannen op het hoogste niveau. Een sfeervol kaarsje, een lekker glaasje wijn, een goed boek en een hapje. Alles past gemakkelijk in dit badrek zodat u ultiem kunt genieten.

Waarom hoort het bij Cool Relax?
Ik vind dat de nieuwe vorm van badrekken hoort bij Cool Relax, omdat het toch wat anders is dan gewoon in bad liggen en een boek lezen. Je hebt een leuk kaarsje erbij voor het licht en een plek om je drinken en een hapje in te doen. Het is opzicht een zeer eenvoudig idee, maar toch is blijkbaar niemand hier eerder achter gekomen, of het is mij niet zo opgevallen. Een bad nemen is op zich al relaxt, maar als je dan ook nog in kaarslicht kunt gaan lezen en bijv. wijn drinken lijkt mij het helemaal ontspannend.

Wat is het toekomstpotentieel?
Ik denk dat het toekomstpotentieel qua veranderingen vrij laag is, mij lijkt er namelijk niet veel meer aan te veranderen. Wel kunnen de verkoopaantallen
van de badrekken omhoog gaan, Echter lijkt mij dat dit de enigste mogelijkheden zijn voor deze badrekken, hoogstens een robot voor het omslaan van bladzijdes, maar dat zal nog wel even duren.

Wat vind ik ervan?
Ik vind het idee vrij interessant, maar toch een beetje afgezaagd. Je kunt het glas net zo goed op de grond zetten en kaarsen op de rand van het bad, dit is mijn mening natuurlijk. Ik kan wel snappen waarom sommige mensen het een leuke ontwikkeling vinden, omdat alles bijeen staat en zo minder rommel hoeft te maken. .

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van mijn blog en uitnodigen om weer in te toekomst terug te komen.

Bronnen:
http://www.webwinkel.ed.nl/binnen-en-buitenleven/badkamer/present-time-badrek-relax-p-2789/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten